Op 6 juni is de 14-7131 in dienst gekomen in plaats van de 14-7035. Behalve dat het een prachtig nieuw voertuig is, is het een enorm voordeel dat onze 1e en 2e tankautospuit nu identiek zijn. De andere posten in de regio rijden ook in deze voertuigen waardoor wij bij defecten of aflossing bij grote incidenten elkaar makkelijk kunnen vervangen. Dit scheelt uiteraard ook veel tijd in vakbekwaam blijven. Vorige week dinsdag heeft dit voertuig de eerste 2 uitrukken gehad: herbezetting post Laren wegens zeer grote brand en vanaf daar ingezet voor een gaslucht in een kelder.
In maart 2025 ging onze eerste voertuig in dienst en nu dus sinds 6 juni is het tweede voertuig in dienst gekomen.








